AnaGondalle sukupuolisiveellisyys tuomio – selvisi sakoilla

Japyh.com:n perustaja AnaGonda tuomittiin epäiltynä loukkaavan lapsen esittävän hallussapidosta sakoilla.

Japyh.com:n perustaja AnaGonda tuomittiin Etelä-Pohjanmaan käräjäoikeudessa 15. huhtikuuta pelkästään sakkoihin sukupuolisivellisyyttä loukkaavan lasta esittävän kuvan hallussapidosta.

Tuomio liittyy Instagramin ja WhatsAppin -palvelimen liittyvien keskusteluihin heinä- ja syyskuun välisenä aikana vuonna 2019. Käräjäoikeudessa kävi ilmi, että AnaGonda ja uhri tutustuivat ja alkoivat niin sanotusti videopuheluiden avulla seurustelemaan. Seurustelusta tiesi heti alusta lähtien ns. uhrin äiti, joka hyväksyi suhteen. Tuon aikana he eivät nähneet toisiaan silmä silmästä. AnaGonda otti käräoikeuden ratkaisun vastaan kotikaupungissaan.

AnaGonda tuomittiin 20 päiväsakkoon, mutta hänen tuloillaan sakkoa kertyi maksettavaksi vain 120 euroa, sekä AnaGonda määrättiin suorittamaan valtiolle rikosuhrimaksu 80 euroa.

– Eihän tästä voi ylpeä lainkaan, kun olen joutunut käsittelemään tämän jutun yksinään enimmäkseen itseni kanssa läpi. Totean vain, että elämä jatkuu eteenpäin, mutta ilman minkäänlaista rakasta elämässäni. Todellinen syyllinen jäi ilman tuomiota ja syytettä.

Japyh.com